Gått och blivit med dator

Precis som rubriken säger så har jag ikväll gått och blivit med dator. De är dock inte vilken dator som helst utan det är en Macbook Pro med retinaskärm. Har velat ha den här datorn nu ett tag och nu slog jag till. Erik har hjälpt mig med att komma igång med det mesta. Det känns så skönt att jag har en pojkvän som är väldigt kunnig. Jag har alltid ansett mig själv som väldigt teknisk men sen jag träffa Erik har jag insett att han kan ungefär dubbelt så mycket än vad jag kan.
 
I vilket fall som helst så ska jag gå och lägga mig nu. Puss och kram allihopen!
 




Vill oxå ha en!!!

2014-11-21 // 23:24:05

hej. Jag driver en utav de största tränings bloggarna på disciplin.se , kika gärna in för inspiration inom träning och kost :) kramar
http://bellastansert.disciplin.se

2014-11-21 // 23:45:40

YEY!!!!

2014-11-22 // 23:14:49

YEY!!!!

2014-11-22 // 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback