Jobbhelg

Den här helgen har jag jobbat hela tiden. Har bara åkt hem för att sova nästan. Idag så har det bara regnat och regnat. Jag och Erik hade tänkt att ta oss ut och gå en promenad, men jag hade så onda skavsår att de enda skor jag kan använda är crocs. Inte de bästa skorna att gå ut med i spöregn.
 
Istället såg vi en massa avsnitt av Game of thrones. Det är nästan det enda vi kan titta på då vi varken har tv eller internet. Vi passade även på att lyssna på radio och rensa upp blommorna. Jag fick radion av mamma som ärvde den från mormor. Det bästa är att den fortfarande funkar hur bra som helst, men att den ändå har det där gamla mysiga över sig!
 
 
Vi plockade även jordgubbar från landet! Äntligen har de börjat komma en massa jordgubbar. De var sena i år men oj så goda!
 
 
 
Annars har vi njutit av regnet. Pratat om hur konstigt det är att vi nu bor i ett hus. Hur underbart, tokigt och härligt det är!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback