Vännäsdagarna

Jaha, trodde att vi skulle hinna vara väldigt produktiva idag men icke. Sov mycket längre än vad som var tänkt och på så vis hamnade vi efter med nästan allt. Men men, det är ju en dag i morgon också.
 
Erik har spacklat första varvet, slipat och ska strax påbörja det andra varvet. Man kan snart börja se ljuset i tunneln och jag längtar verkligen tills vi kan flytta in i vårt fina sovrum. Ännu är det dock en massa saker kvar att göra. Själv har man försökt att få bort det mest från köket, men det är inte så lätt. Det är så många småsaker som man inte riktigt vet vart man ska ha. Dessutom börjar man fråga sig nu om det ens är värt att ha kvar? Oftast svarar jag ja fast jag borde säga nej och bara slänga alltihop.
 
 
 
Vi for till Vännäs i alla fall och gick runt där ett tag, käkade lunch och begav oss sen hem igen. Det var sol och spöregn lite om vartannat. Fick med mig några saker hem vilket är en brödkavel, smörknivar och en kärnurgröpare(?). 
 
 
Nu ska jag fortsätta med städningen samt starta tvättmaskinen.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback