Sommarens

För att motivera mig själv till att riktigt motionera den här sommaren så har jag skapat en 30 dagars utmaning till mig själv. Nu är jag inte någon expert på vad som egentligen är bra för kroppen och så vidare, men nog känner jag min egen kropp tillräckligt bra för att utsätta mig för detta. Förhoppningsvis så kommer detta bli något som håller i sig och blir till en vardag efter dessa 30 dagar. Förutom det så ska jag försöka ändra på mina kost vanor. Jag är en riktig frukost skippare och kvällsätare så nu ska jag försöka vända på det! Så nu är det bara att sätta igång!




» Sofie

Fin blogg du har!

Svar: Tack! :)
Malin Wärja

2013-06-27 // 19:53:50

Lycka till! :)

Svar: Tack! :)
Malin Wärja

2013-06-27 // 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback