Körkort!

Ja men visst är det så. Jag har nu egenskaperna för att kunna rulla fritt på vägarna. De tre senaste dagarna så har jag bara rullat runt och njutit av friheten. Jag fick köra upp med den ökända Kugg-Ola och jag tycker han var jättebra! Förstår inte vart namnet kommer ifrån eftersom han var snäll och lätt att ha och göra med.
 
Vad mer då? Jo jag och Matilda fira genom att testa det nya stället på Utopia. När jag kom hem fick jag blommor och sushi av familjen! Sen på kvällen for jag hem till Pontus och vi for sen vidare in till stan för att träffa Fredrik och Josefin. Sen lördag och söndag har jag jobbat och nu ska jag sätta mig och göra en massa läxor! Grattis till mig själv till körkortet!
 
 




» Fanni

Grattis till körkortet Malin! Nu behöver du inte passa bussarna längre. Istället kan du hänga med oss istället (eller inte med mig, men när jag kommer hem!)

2013-11-18 // 03:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback