Om jag vore du så hade jag fått nog nu

 
Ännu en tröja in i garderoben. 
 
Jag har haft ett sju jäkla bra lov och jag är fortfarande inte redo för skolan även om vi har hunnit gå ett par dagar. Lovet har innehållit en massa roliga saker och sen har jag lite sköna luckor här och där. Har hunnit med att ha klassfest som var något utav de roliga festerna vi haft med klassen (kommer förövrigt gråta på studenten när jag måste lämna alla dessa sköna människor). 
 
Jag hann även med en sväng på krogen med mina favorit människor. Hängde dock mer med andra sköna människor som jag inte träffat sen vi gick ut nian. Det bästa på kvällen var dock att sitta hemma hos Mirella och käka makaroner och päronsplitt.
 
I söndags hann jag även med att träffa bästa amigo och luncha med honom. Men nu ska jag sätta igång med att plugga lite teori och sen ska jag försöka sova. Hade jag varit ett djur så hade jag varit en björn för jag tror jag håller på att gå i ide. Förövrigt så somnade jag för första gången på bussen och vakna i Bullmark. Mamma blev inte glad. Någon gång ska ju vara den första.




söt :)

2013-11-07 // 20:36:55

Väldigt söt! :) Ha en underbar kväll! :)

2013-11-07 // 20:40:09
» Sofie

Vilken söt topp!

2013-11-07 // 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback