Man måste dö några gånger

 
Välkommen världen. Lite så känner jag just nu. Håkan Hellström citerar mitt liv för tillfället och det känns underbart att jag och Hanna ska se honom i december.
 
Ikväll så packar jag väskan och flyttar in i Matildas lägenhet i en vecka medan hon är i Turkiet. Tur man har världens bästa vän som lånar ut sin lägenhet! Är smått avundsjuk på henne som ska tillbaka till Turkiet men samtidigt känns det skönt att få vara hemma och fixa lite.
 
Nu ska jag dansa och sjunga högt i mitt rum medans jag packar.




Ta väl hand om hennes lilla krypin! Kanske kan du få upp en gardin i köket!

2013-09-10 // 21:04:06

ojäklar vilken fin bild på dig!

2013-09-15 // 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback