Imorgon börjar livet

Ja, imorgon börjar livet. Fast ska man vara mer precis så är det vardagen som börjar imorgon. Eriks semester är slut vilket betyder att nu måste vardagen komma igång på riktigt. Vi har handlat inför veckan idag men på torsdag blir det att storhandla. Annars så har vi varit i SF-parken och haft trevligt idag och ikväll bär det av till IKSU (fast inte för min del utan för Erik och istället jag får springa hem från IKSU).
 
 
 
Förövrigt, de som känner mig vet att jag älskar kläder, dessutom att jag har en ganska fullproppad garderob. Därför har jag bestämt mig för att använda mitt lookbook konto lite mer så att jag kan få dela med mig av lite favorit plagg. Hur låter det?




yeeeey!!!

2014-08-03 // 22:18:48

yeeeey!!!

2014-08-03 // 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback