Inte är det alltid lätt att leva med mig

Nu sitter jag här i en lägenhet som är fylld till bredden, men inte slutar jag fylla den för det. Igår köpte jag en tavellist kombinerat med en klädhängare. En sådan som jag velat ha ett tag för att kunna hänga upp lite paraplyn och nycklar bland annat. 
 
Stackars Erik har inget att säga till om när jag väl är i farten, men sådan tur är så litar han oftast på mig. Vad tycker ni om resultatet förresten? Jag får hoppas att Erik gör rätt i att lita på mig när det kommer till sånt här.
 
 
Över till annat. Anledningen till att det är så mycket kaos här i lägenheten är för att jag har tömt mitt rum hemma hos mamma och pappa. Sorgligt, härligt och förväntansfullt har det känt att packa ihop de senaste åren. Nu är det även så att jag är en sådan person som sparar på det mesta eftersom man kanske, någon gång, behöver det i framtiden. Det är därför jag har lyckats ta med mig så mycket saker till lägenheten just efter som att det kanske kan vara bra att ha. Tur att Erik står ut med mig.




Sjut nice! Ser nästan ut som om världens bästa möbelmakare har gjort den.... men det har han inte ;)

Svar: Jag väntar fortfarande på mina tio koppunderlägg ;)
Malin Wärja

2014-08-21 // 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback