Etiopien del 2

Det finns så mycket att säga samt så är det så svårt att få ner allt i text. Jag försöker samla tankarna på allt som jag fick göra och uppleva där nere för att kunna gör en så bra återberättning som möjligt men allt är fortfarande för utspritt. Jag undrar om jag någonsin kommer att riktigt att på grepp om hela resan.
 
Jag fick vila när jag kom till barnhemmet och det var skönt eftersom jag var trött efter åtta timmar i flyget. Jag fick dela rum med 7 tjejer, ibland mer och ibland mindre. Det var mysigt även om man aldrig riktigt fick vara ensam. Jag antar att det är en lyx vi har här hemma.
 
 
Jag sov i våningsängen i den undre sängen. Sen sov det en över mig och mellan 3-4 personer i sängen bredvid.
 
 
Här sov det mellan 1-2 personer i sängen och ibland en på soffan men det var inte särskilt ofta.
 
 
 
Detta är utsikten från vårt rum.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback