Streckad

Min letan är nu officiellt över. Jag har funnit mina två nyckel plagg vilket är vita byxor och en tröja med vita smala streck. Jag har letat efter just dessa i veckor nu och äntligen har jag hittat dem så det var en självklarhet att de fick följa med hem. Förutom det så fick även ett par gråa kostymbyxor och en svart söt tröja också följa med! Det svarta gråa och vita tycks aldrig ta slut. Jag tror inte jag har köpt något färgglatt på väldigt länge nu. 
 
 
Vad händer annars då? Jag är tillbaka i skolan men jag är skoltröttare än någonsin förut. Imorgon är det 130 dagar kvar innan studenten och jag längtar! Fem dagar efter studenten så far jag och mina absoluta favoriter till Grekland! Jag längtar som bara den. 
 
På lördag är det tänkt att jag och några ska till IKEA och jag hoppas verkligen att det blir av. Har sett fram emot det här länge och det är på tiden att det blir av. Förutom det så händer det inte så mycket annat. Ni får ha det så bra alla där ute för nu ska jag ner till bastun!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback