Till en annan kontinent

Nu börjar det närma sig på riktigt. Imorgon kväll så sätter jag mig på ett flyg ner till Afrika, Etiopien. Flygresan kommer att ta åtta timmar och jag börjar bli väldigt stressad eftersom att jag knappt har packat något alls. Jag ska vara i Etiopiens huvudstad Addis Abeba. Där ska jag vara på ett barnhem och hjälpa till med diverse saker samt umgås med barnen som är där! Jag längtar så mycket samtidigt som jag är nervös. Jag kommer vara där i två veckor och jag kommer vara hemma i trygga Umeå igen den 20:de Januari.
 
Jag ska se till att packa kameran så att jag kan ta en massa bilder när jag väl är där! Hoppas ni andra kommer ha det bra här hemma i Sverige! Ciao!
 
 




Hej Malin! Vi har följt din blogg ett tag o tycker du tar riktigt bra bilder och vill gärna hjälpa dig till fler besökare. Vi har precis lanserat en funktion där vi kan läsa in andras blogg-flöden på vår sida och skulle gärna vilja ha med dig där. Läs mer och lägg till din blogg på: http://fotofokus.se/

Mvh
Fotofokus

2014-01-04 // 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback