Och det var så livet började

Nu har det gått ungefär en månad sedan sist och på den lilla tiden så är det så mycket som har hänt. Jag har tagit studenten, varit i Grekland och börjat jobba igen. Nu har jag heller ingen dator så därför blir detta ett fotolöst inlägg, vilket känns ganska tråkigt.
 
Men nu rullar livet alltså igång på riktigt och det känns ganska skrämmande men också väldigt förväntansfullt. Eller jag väntar nog tills hösten innan jag säger att livet rullar igång på riktigt, jag måste få smälta det hela en liten stund till.
 
För att återgå till studenten så var det en av de bästa dagarna i mit liv. Den blandades med gråt, skratt och kramar. Om det är något med gymnasiet jag kommer sakna så är det min klass. Förövrigt så var flaket det bästa på dagen.




Kul att din student var så bra :) min var inte de hahaha

2014-07-01 // 14:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback