Love Rosie

Äntligen hemma med lite egentid efter att ha jobbat två 14 timmarspass i helgen och ett 10 timmarspass idag. Vi orkade inte göra någon ordentlig middag idag så vi svängde förbi Frasses och åt. Det var kul att träffa dem igen nu när jag inte har jobbat där på ett tag. Nu ska Erik i alla fall gör matlådor inför veckan och under tiden ska jag komma underfund med hur den här datorn fungerar. Så lyxigt har jag det idag.
 
Har läst ut den här boken nu förövrigt. Jag tror att det var Frida som tipsade mig om den här boken i somras och den var faktiskt riktigt bra. Den var helt klart annorlunda än andra böcker jag har läst. Den var väldigt lätt att komma in i och det händer saker hela tiden, dock så blir den lite trögre mot slutet. En bok som är helt okej kort och gott.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback