November

Long time no see.
 
Funderade nyss på att börja blogga på en ny portal men när jag väl börjat så kände jag att jag är alldeles för bekväm då jag vet hur allt funkar här. Ska dock försöka ändra om lite och uppdatera lite kring "designen".
 
Från detta ointressanta prat om själva bloggen i sig så tänkte jag kasta mig in och berätta om mitt otroligt glamorösa liv i övrigt. Jag måste städa och tvätta. Sen jobbar jag hela helgen, två stycken 14 timmarspass. Dock så har jag tagit på mig det själv så det är inget jag klagar på.
 
Igår hade jag dock en toppen dag! Var först och lunchade med min fina mamma! Hon hade även med sig mitt paket som innehöll en Daniel Wellington klocka. Jag är super nöjd och den sitter perfekt men jag är dock lite nojig över att jag ska repa den.
 
 
 
Senare på kvällen så la jag mig i soffan och läste medan Erik satt vid datorn. Jag kände mig så nöjd med tillvaron och jag var så lycklig rent ut sagt. Egentid trots att Erik var ungefär två meter bort.
 




Så snygg klocka!

2014-11-23 // 18:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback