Världens bästa hummus

Detta är påriktigt världens bästa hummus! Jag har fått receptet av mina fina och kunniga vänner som är otroligt duktiga på att göra vegetarisk och vegansk mat. Jag har inte några specifika mått så det är egentligen bara att smaka av tills man själv är nöjd.
 
 
 
Kikärtor, olivolja, vitlök, paprikapulver, spiskummin, salt och peppar.
 
 
 




» Niles

En av de godaste sakerna som finns! Brukade göra hummus ganska ofta tills att min stavmixer la av och började ryka... Hoppas du får en fin dag!

Svar: Verkligen! Hoppas du köper en ny mixer för hummus är verkligen det bästa
Malin Wärja

2014-09-02 // 12:09:09
» Niles

Funderar på en sån där stor! Den skulle kunna göra superhummus :) Tror att de kallas för köksassistent?

Svar: Jag har ett stavmixer set och då kan man göra på lite olika vis :) Men en köksassisten vore inte helt fel heller!
Malin Wärja

2014-09-02 // 15:37:08
» Niles

Tycker om stavmixer men om man köper fel kan de vara lite klena (dock väldigt billiga)...

Svar: Håller verkligen med dig! Några extra hundra men då är det också kvalité för kvantitet :)
Malin Wärja

2014-09-02 // 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback