Nu i dagarna

Äntligen är jag lite ledig! I veckan är planerna att fira min 20-årsdag! Har bjudit över en massa vänner på fika så imorgon blir det stor bak här hemma.
 
I helgen har vi varit och fiskat och badat. I hus väg så har vi försökt att fixa lite i trädgården. Dragit upp en massa rötter och kapat ner den lilla djugeln som växte längst bak i trädgården. Erik har förutom det börjat riva lite i gillestugan, rättare sagt i mancaven. Gillestugen är det som kommer bli "Eriks rum", rummet där han kommer få inreda hur han vill. Vi kommer dock inte börja fixa där ordentligt förrän i vår. Innan dess ska vi renovera badrummet. Ikväll hade vi tänkt att börja planera hur badrummet ska se ut. Vi ska dock inte renovera det förrän efter jul.
 
Här kommer lite bilder efter att vi dragit upp rötterna. Första bilden är dock en före bild.
 
 
 
 
 
 
 
Det går undan när vi får så mycket hjälp av Emil och Evelyn! Slänger även in en bild på min och Eriks middag idag. För er som inte vet så tycker jag att det är jätteroligt att laga mat (nästan roligare att fota maten).
 
 
Kram på er!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback