Grattis alla studenter!

Stort grattis och jävligt bra jobbat! Hälsar alla studenter en fantastisk kväll och ett speciellt grattis till Linnea! Tack för att jag fick komma på din fina studentmottagning och att jag fick vara en del av ditt firande!
 
Tänk att det var hela två år sedan jag tog studenten. Mycket har hänt på två år och det har verkligen varit två fantastiska år även fast jag saknat mina vänner jättemycket och önskat jag kunde träffa dem varje dag. Tur att jag vet att de kommer alltid finnas där ändå när jag behöver dem som mest! Ni är fanatstiska!
 
Ikväll när alla ska på sin skiva så sitter jag hemma och satsar på att få gå och lägga mig så tidigt som möjligt. Jag ska bara dricka mitt ört och citron te och sen ska jag sova tidigt trots att jag är ledig imorgon. Det är väll det som händer när det var två år sedan man tog studenten haha. Tror verkligen jag har en ung kropp men en gammal själ. Ha en underbar skiva alla studenter och en underbar kväll alla ni andra!
 
 
Det är nu jag inser att jag måste rengöra min dator också...
 




Visst är det GALET hur snabbt tiden har gått?? Jag tog också studenten för två år sedan och hade nästan lite utav en livskris nu när min lillasyster tog studenten.
Men tänk bara vad man kan utföra på två år, och undra var man kommer vara om ytterligare två =) Kram

Svar: Helt sjukt så snabbt tiden går! Hälsa grattis till din syster!Det känns skönt att kunna se tillbaka och faktiskt känna att man har hunnit med en hel del men samtidigt känns det inte tillräckligt. Konstigt att man känner så faktiskt :)
Malin Wärja

2016-06-14 // 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback