Grötfrukost

I perioder så brukar jag äta gröt till frukost. Ibland blir det fil och flinger, ibland mackor men oftast faller jag tillbaka på att äta gröt. Det bästa är att äta den med sojamjölk och lite frukt. Idag hade jag även i lite valnötter och jisses så gott det blev!
 
Jag gör alltid gröten på fiberhavregryn.
 
Sen har jag även fastnat mycket för att titta på olika videor med "What I eat in a day". Oftast tittar jag bara på veganska, mest för att jag har själv så dålig fantasi när det kommer till vegansk mat. Jag får verkligen hur mycket inspiration som helst av titta på dessa videor. Tänkte faktiskt ta och pallra mig iväg till ICA och köpa lite så jag kan göra en vegansk lunch. Dock så har jag svårt att göra många av dessa recept i och med att jag har gallsten och kan inte äta t.ex. paprika, gurka, svamp osv. 
 
Men skam den som ger sig! Ha en fantastisk dag!




Gott :D

2016-06-10 // 10:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback