Skolavslutning och en plan inför sommaren

 
Idag har jag haft en så fantastisk dag. Har fått säga hejdå till en massa människor från mitt jobb då jag inte kommer fortsätta till hösten utan har lite andra planer då. De jag har sagt hejdå till är verkligen några av de härligaste människor som jag någonsin träffat och känns som att jag vill fälla en liten tår då jag inte kommer få träffa dem lika ofta längre.
 
Under avslutningen så fick jag en blomma, massor med lyckönskningar och en hel del kramar. Jag kände mig så uppskattad och omtyckt. Kommer verkligen sakna hela gänget.
 
Efter jobbet så svängde jag förbi Kajsen och hängde en stund med henne och Ivve. Varje gång man kommer dit så har de alltid hunnit med att göra en massa på huset. Det blir verkligen så fint! Sen nu ikväll så har Erik sett fotbollen medan jag snarka i soffan. Efteråt fick Erik dra mig upp ur soffan och släpa med mig ut på en springtur. Så tacksam för att han gjorde det nu i efterhand men just där och då så var det nog inte alltför roligt för honom.
 
I sommar har jag och Erik pratat lite om man åka upp till fjällen och vandra. Vi har även diskuterat att åka utomlands men det känns som att vi hellre gör det på vinter halvåret. När vi var i fjällen 2014 så vandrade vi lite grann men då var det så himla varmt (sommaren då det verklligen var tropiskt väder) och under dagen som vi skulle vandra så fick jag en sådan sjuk mensvärk att allt bara blev en pina. Jag hoppas det blir bättre om vi åker upp i sommar och jag hoppas verkligen att mina gallstensbesvär inte påverkar mig alltför mycket!
 
Två från förra gången vi var och vandra. Seg och på dåligt humör. Så tacksam för att Erik står ut med mig jämt och ständigt! 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback