Som om den var punktlig

Idag började morgonen fuktansvärt bra! Vaknade klockan 7 innan klockan ens hann ringa. Klev upp och gjorde gröt till frukost till både mig och Erik. Passade även på att fixa kaffe till Erik. Duschade, gjorde hårinpackning och smörjde in mig. Tog verkligen hand om mig själv. Efter det så åkte vi in till stan och gjorde lite ärrenden och köpte även en så snygg kofta till Erik från Lacoste.
 
Men sen då? Ja nu ligger jag här i soffan med gallstensanfall igen. Visserligen börjat släppa nu så att man kan andas lite. Men hela dagen stannar verkligen upp för att man får så jävla ont och spyr. Känns så himla surt!
 
Något som är roligt då? Jo, vinbärsbuskarna som vi grävde upp och flytta (även minskade) verkar ha tagit sig ganska bra så förhoppningsvis får vi lite vinbär i år trotsallt. Vi flyttade även krusbären och även de verkar ha tagit sig bra. Känns också fantastisk att ha fått en så pass mycket större gräsmatta men att även få behålla våra bärbuskar.
 
Om jag kliver upp lika tidigt imorgon som jag gjorde idag så ska jag försöka hinna göra lite rabarbersaft och kanske en rabarberpaj innan vi ska iväg och fira Jocke (Eriks mammas sambo). Just nu hoppas jag bara på att jag ska få må bra imorgon.
 
Hoppas ni andra har en bättre dag än vad jag har!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback