Blommor

Blommor har aldrig riktigt varit min grej mer än att jag tycker de kan vara fina ibland, men i år så är faktiskt blommor något som jag har längtat mycket efter. Det har verkligen varit super härligt att få plantera om lite blommor nu då sommar verkligen ligger runt hörnet. Så igår så passade jag och Erik på att svänga förbi platagen och välja ut några blommor.
 
 
Faktiskt så var det Erik som i slutändan fick välja blommor.
 
 
Så medan jag passade på att plantera om dem så trimmade Erik gräset. Skönt att spendera tid tillsammans fastän vi håller på med olika saker.
 
 
Det är inte ofta jag själv är med på bild faktiskt. Oftast är det jag som tar bilderna eftersom jag vet hur jag vill att de ska se ut och Erik förstår inte riktigt det ibland. När han väl ska ta bilder så får vi alltid hålla på jättelänge eftersom jag aldrig tycker att det blir bra. Dock så är han snäll som alltid ställer upp när det väl behövs. 




Så vackra blommor!

2016-05-31 // 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback