En längtan

 
Ibland så är det som att något bara sköljer över mig och jag måste vara kreativ. Jag bara måste få ut det jag har inom mig. Om det så är bilder, videor, målningar, musik. 
 
På sistone har jag längtat efter naturen. Jag kan ibland drömma om stora städer, men när jag väl kommer dit så längtar jag ofta hem. Men när jag kommer till skogen så längtar jag inte hem. I mitt kreativa jag är naturen en nödvändighet, det finns inget vackrare än när solen möter skogen. Det känns så himla tråkigt att jag inte har så mycket tid för det längre då jag pluggar och jobbar, men tack och lov så har jag ett mål med det också. Ibland hade det varit skönt att vara en sådan som nöjer sig, men sån är inte jag. Jag vill göra allt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback